Retourbeleid

Bij Floravibes staat jouw tevredenheid voorop bij elke bestelling die je plaatst. Ontdek hier ons retourbeleid, waarin we duidelijke richtlijnen bieden voor het retourneren van artikelen en het oplossen van eventuele problemen.

Retouren
Bloemen en planten zijn levende producten en kunnen daarom niet worden geretourneerd. Als je een ander artikel hebt besteld, zoals een pot of mand, en dit niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, bieden we de mogelijkheid om dit binnen 14 dagen na factuurdatum terug te sturen.

Als je bestelling niet in optimale staat is aangekomen of als er tijdens het transport iets is misgegaan, laat het ons dan direct weten. We zullen alles in het werk stellen om dit voor je op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice onder vermelding van je ordernummer via klantenservice@floravibes.nl

Hierbij is het belangrijk om de originele verpakking en het briefje met het ordernummer te bewaren. Wij zullen via de mail instructies geven hoe je de retour correct kan terugsturen.

Bij retournering gelden de volgende voorwaarden:

  • Retourneren is alleen mogelijk binnen de termijn van 14 dagen na ontvangst.
  • De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening, evenals het risico van verzending.
  • Stuur alle items die je wilt retourneren in één zending terug om een snelle verwerking te garanderen.
  • Zodra we de geretourneerde items hebben ontvangen, zullen we het bedrag binnen 3 werkdagen terugstorten.
  • Zorg ervoor dat je een track & trace code gebruikt bij verzending, aangezien dit vereist is voor terugbetaling.

Problemen met je geleverde plant? Laat het ons weten!
Indien je plant beschadigd is aangekomen of niet aan je verwachtingen voldoet, staan we voor je klaar. We doen ons best om je plant snel en in optimale staat te bezorgen, maar soms kunnen er onvoorziene situaties optreden. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je plant schade heeft opgelopen of niet overeenkomt met de beschrijving op onze website. We zoeken direct naar een passende oplossing, ofwel door het vervangen van de plant of door terugbetaling van het aankoopbedrag. Je staat voor ons op de eerste plaats als het om tevredenheid gaat.

Beschadigde bestelling? Geen handtekening!
Als je opmerkt dat je bestelling niet in de verwachte staat is aangekomen, aarzel dan niet om onmiddellijk contact met ons op te nemen. Voor XL pakketten is het essentieel dat je bij levering absoluut niet tekent. Op die manier kunnen wij de schade melden en een claim indienen bij de betreffende koeriersdienst. Zorg ervoor dat de koerier direct een melding maakt en geef het pakket mee retour.

Heb je vragen?
Of het nu gaat over verzorgingstips, ons assortiment, suggesties om onze website te verbeteren, of over een bestelling, we horen graag van je! Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!